Ewidencja czasu pracy w Excel

Co to jest Ewidencja czasu pracy?

Ewidencja czasu pracy jest to dokument zawierający przepracowany czas pracy danego pracownika wynikający z wykonania zlecenia lub świadczenia usługi. Ewidencja może być prowadzona w formie papierowej, jak i elektronicznej.

Według Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w ewidencji czasu pracy powinny znaleźć się:

  • dane pracodawcy i pracownika
  • okres, którego dotyczy,
  • czas przepracowany ogółem, w tym: w niedziele i święta, w porze nocnej, w
  • godzinach nadliczbowych oraz w dni wolne od pracy,
  • dyżury, urlopy, choroba, zwolnienia od pracy lub inne usprawiedliwione i
  • nieusprawiedliwione nieobecności w pracy.

 

Ewidencja czasu pracy – plik w Excelu

Jeżeli jesteś zainteresowany poniżej możesz dokonać zakupu dostępu do pełnej wersji pliku Excel (produkt elektroniczny).

Pełna wersja pliku zawiera formuły wykorzystujące funkcje daty i czasu w celu poprawnego obliczania sumy czasu pracy i nadgodzin. Plik zawiera dwa arkusze:

  • tygodniowa ewidencja czasu pracy,
  • miesięczna ewidencja czasu pracy.

Wersja płatna pliku – Ewidencja Czasu pracy (cena brutto):

3,99 PLN – Zamawiam

Formy płatności z tpay.com: Szybki przelew, Blik lub PayPal.
Sprzedawcą jestem ja, autor tego bloga, tj. Marcin Wiśniowski, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą ONLINE Marcin Wiśniowski z siedzibą w Gliwicach, ul. Jasna 14a/9, NIP: 631-192-29-57.

Kliknij i zobacz screeny pliku

Ewidencja czasu pracy w Excel

Miesięczna ewidencja czasu pracy w Excelu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *