Jak zrobić w Excelu listę wyboru (pole listy), która dostępna jest w sekcji FORMANTY?

Wprowadzenie

Kontrolka POLE LISTY zawiera listę pozycji, które można wybrać jedną z nich. Dzięki właściwości LinkedCell komórka arkusza, do której odwołuję się pole listy wyświetla wybraną pozycję. Dzięki temu (bez VBA) jest możliwość np. za pomocą funkcji WYSZUKAJ.PIONOWO obsłużyć proces wyboru z listy.

Podobną kontrolką jest tzw lista rozwija – POLE KOMBI.

 

Jak zrobić listę wyboru w Excelu? Zapraszam do obejrzenie porady wideo:

Przykładowy plik Excela:

Plik Rozmiar pliku Pobrania
xls plik_pole_listy_w_excelu_20171218 269 KB 3280
xls plik_pole_kombi_w_excelu_20171218 269 KB 2322

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *