Jak zrobić w Excelu listę wyboru (pole listy), która dostępna jest w sekcji FORMANTY?

Wprowadzenie

Kontrolka POLE LISTY zawiera listę pozycji, które można wybrać jedną z nich. Dzięki właściwości LinkedCell komórka arkusza, do której odwołuję się pole listy wyświetla wybraną pozycję. Dzięki temu (bez VBA) jest możliwość np. za pomocą funkcji WYSZUKAJ.PIONOWO obsłużyć proces wyboru z listy.

Podobną kontrolką jest tzw lista rozwija – POLE KOMBI.

 

Jak zrobić listę wyboru w Excelu? Zapraszam do obejrzenie porady wideo:

Pliki do pobrania:

Plik Wielkość pliku Pobrania
xls plik_pole_listy_w_excelu_20171218 269 KB 154628
xls plik_pole_kombi_w_excelu_20171218 269 KB 129918

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Administratorem danych osobowych podanych w formularzu jest Marcin Wiśniowski. Zasady przetwarzania danych oraz Twoje uprawnienia z tym związane opisane są w polityce prywatności.